Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Hos alexandra :) mobil bloggar<3

Japp:) är hos alexandra nu så mobil bloggar:) slutade 2 idag och dagen gick väldigt snabbt eftersom dom 2 första lektionerna så kollade vi på film, ni vet twilight den första , ganska jobbigt eftersom att jag kan filmen utantill:) sen så efter skolan gick jag och mötte alexandra Hahaha, hennes mamma skulle komma å hämta oss, och lixom vi gick på stan och sånt lite innan hon kom:) jag och alexandra kollade på ett par Skit snygga tights! Ska köpa när jag får mer pengar:) Haha :p just nu ska jag ha mina pengar t å ta kort t id-kort :) Aja, så fikade vi på moster brun sen så låg vi i sängar i nån butik bredvid vet inte vad den heter:s Haha, Shit va kul de va. Jag och alexandra värsta dampade xD sen kom vi hem och då så somnade jag Haha sen kollade vi på andra avenyn :) xD och nu sitter vi här och gör läxor. XD eller iaf hon xD men det ska jag oxå göra nu:) så god natt alla underbara:) ska skriva brev t brorsan oxå, har redan börjat:) sov gott sötisar <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback