Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

alexandra min älskade bästavänn ja saknar dej så! ♥

♥42 Frågor om din bästa vän


1. Vad heter hon? Alexandra bratvold ;)
2. Hur gammal är hon? 14 i december :)
3. När träffades ni sist?ja vet inte, ett tag sen :/
4. Vad har hon för hårfärg? blondin miin fjortis ;)
5. Brukar hon färga håret? sometimes;)
6. Vilka färger har hon haft? blond, fast med mörka slingor med ;)
7.Vad har hon för parfym? olika typ alltid :p
8. Är hon galen? inte lite heller mitt knäppo ;p
9. Vad är erat bästa minne? ffan asså, alla våra minnen , svårt att välja ett som är bäst! ;o
10. Har ni många minnen ihop? SKÖJJ INTE! ;o typ 10 år av vänskap inte lite de ;o
11. Vart bor hon? dötteviiik ;p
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej, MEN JAG LOVAR ATT D BLIR :)
13. Är du avundsjuk på henne? nej, vi är alldeles för lika ;) bara på hennes platta hår ärja avundsjuk på ;p
14. Vad heter hennes syskon?Rebecca, Krister (stavning), Lena, Nathaniel, Michelle ;)
15. När träffades ni första gången? förskolan ;)
17. Vad går hon i för sporter? ingen tror ja, men har gått på innebandy, kanske ska börja på basket .. håller inte riktigt koll ? :p
18. Vad kan hon göra på helgerna? kompisar , eller hos sin papppa :) (shoppar)
19. Göra efter skolan? kompisar, datan. stan olika väl :)
23. Har hon fräknar? noops , aldrig va jag har märkt :p
24. Har ni kollat på film någon gång? eeh ? om vi har ? <3
25. Har ni bråkat någon gång? MÅNGA GÅNGER, sånt där småtjafs xD
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? VARJE GÅNG ;)
28. Har du sett henne gråta? jaop ;p
29. Vad gjorde du då? kommer inte ihåg. asså , hon gråter 24/7 för hon slår ju alltid i nånting den mäännsikan så jag och yvonne  (hennes mamma) orkar snart inte bry oss xD HAHHA ;p sen så får hon damp på saken hon slår i .. xD
31. Har hon sett dig gråta? ja ;p
32. Vad ska ni göra i sommar? åka husbil ;) (YEAH) ;) xD
34. Har ni pratat i telefon någon gång? deh är klart? 
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? dö ja med....<3hon är halva min själ <3
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? hela livet! <3
37. Älskar du henne? Mer än något annat på jorden<3
38. Vad är det bästa med henne? allting babe ;)
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? ingenting, hon e perfekt som hon är annars hade hon inte vart alexandra ;)
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner?, vi skulle dela fan! ;o<3
41. Hur ser hennes klädstil ut? skit bra smak ;) yeah ! ;')




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback