Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

another day :)

TJENIS PENIS ;)
Sitter hemma nu och kollar på extreme home makeover :) 
Försöker tänka ut vad jag ska göra av resten av dagen ;p Imorgon har vi rep från  sex till halv åtta tror ja och så tänkte vi fira emma ;p då tänkte jag och izabelle om vi kunde ta mammas hus hahaha! Och typ att mamma sover hos pappa då eller nått så kan dom som kan komma i klassen komma hit  efter repet eller nått ;) Det vore väldigt kul! Så kan alla hitta på nått roligt! ;p Men först måste jag ju se om de går för mamma ;p och efteersom man kanske har hela huset då så kan folk sova över å kanske menar , d är ju stor plats (: men vi får se hure blir med det :) Men jaja ;p Jag skriver sen sötisar ;p PÖSS PÖSSS! ;)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback