Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

dansat idag ;)

tjosan trosan :)
Studie dag vaknar man upp å tänker.. Mmmhhh. Sovaaaaaa! Nej. .HÄR SKA MAN UPP ÅTTA MED BUSSEN SOM GÅR HALV TIO!;oo Ja dööööör xD HAHAH! Ja.. Iza sov ju hos mig inattt så vi gick upp åtta imorse och gjorde iordning oss.. Eller ja , jag gjorde d.. Iza sätte bara på sig kläderna och åt. Men hon behöver ju inte sminka sig och platta håret hon ä fin ändå ;)  JAJA.. Ehm så vi gick upp gjorde iordning oss. Åh typ 5 i nio så skulle vi gå t bussen ;p så vi gick d tog cirka en kvart ;p så.. glömde ju mitt busskort å så.. Men fick åka med ändå. ;p HAHA! ja vi började dansa typ kvart över tio sen så dansade vi till halv ett ;)  HIhhhih! vi fick sluta tidigare för att vi vart så duktiga på denna dansen eller aa, dessa danser vi dansa 2 stycken. sen när vi slutade gick jag ner till bussen  å åkte hem ;p Sen har jag typ glott på tv:n å så ;p xD ! hiihih ;p klockan är bara tre å d känns konstigt känns somjag vart hemma hela dagen xd Men nu vet jag inte vare blir .. hmmm.. Jaja! Jag skriver sen å d LOVAR jag ;) Hade så bra.. Pusshajjj! :)

Jag just nu ;) hahah, sitter på rummet å är mongo ;p



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback