Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

en dag på stan ;')

Tjosan trosan!
Har ni det bra. det har jag iaf. Är bara lite trött ;p hahha ;p ja skolan va väl inte speciell idag bara att vi hade 2 timmar kör.. vilket var lite jobbigt ;p sen va allt som vanligt, efter gympan stannnade jag kvar vi styckåsen å väntade på ida och lina efeterrsom vi skulle va ;)  så då gick vi till friskolan visade dom runt lite där inne hahah å skulle dricka vatten! ;)  Sen gick vi till central för ida skulle hämta sin väska :p och sen vidare t busstationen där mötte vi herman flr han skulle ha tillbaka sin keps typ eller nöe ;p  Sen va vi bara på stan typ på stures, och bbuss ? ;o  vi sjukhuset och va å kolla runt lite på stan mötte man elin när jag satt på en jävla staty ;o xD HAHAH! gaalet xd Sen sååå skulle ju dom med bussen såå då gick vi t busstation där va ida , vide å nön mer som hette alexandra. Så när dom hade åkt hem så gick jag till syster yster :;) När jag kom hem hit har jag inte gjort så mycket men aja, nu ska jag lägga mig på soffaaan ;p Hade så bra! PUSSHAJJ!♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback