Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

har vart upptagen inte hunnit blogga :)

tjosan! har vart upptagen så jag har inte hunnit blogga tyvärr! men ska skriva nu! Aja... onsdags skrev jag  senast tror ja ;) okej torsdag då :) ! På torsdagen varrre en jobbig dag för då skulle vi va i massa kyrkor å lyssna på när dom prata  om d å grejjsimojjs , sen så va jag med nadia , karråå & carl en liten stund.. men sen va jag bara med nadia å karråå ;)  Skulle på rep vid halv sju så då va jag d ;) sen så skulle nadia med hem. direkt när vi kom hem så åt vi nudlar ;) hähääh ;p Sen kollade vi på "alice in wonderland" hon hade aldrig sett den gud! den e bra. vi gick å la oss efter den filmen eftersom klockan va typ halv tolv men kom inte i säng förrän klockan blev tolv  ;)  på möran regnade d  som fan å had eingne jacka efterosm att den ligger hos pappa! ;o  men ja hade en extra tröja på skolan! ;) så kom vi t skolan så gick jag på syslöjds iap ;)  aaah sen så vare skolan å allting . efter d så åkte man hem! Jag fick damp på busschauffören fan han har mens.. orka säga va han sa! ;oo men jaja ! Iza å jag åkte hem  t mig ! sååååe gjorde vi iording oss eller jag mest :) för på kvällen skulle vi på  vårshowen som 6:orna på glava skola har. FAN va kasst , Vi hadde mycket bättre! YEAH! ;) men så äre när ninni går i klassen (;<33 jaja ;) sen så åkte vi volvolimo med en kompis låstas pappa t skolan så va vi där ja , iza å kajsavi va där ett tag sen åkte jag å iza hem t henne ;) vsa där ett jätte litet tag! sen så cyklade jag hem! å hemma vare mat ;)MM!  curry sås och ris! sen d bästa av allt! FRITERADE RÄKOR! MUMS! ;) d va mys sen så gick ja å la mig på söffa å kolla på avatar :) sen vaknade jag imorse va döö trött sen så gjorde ja iordning mig för vi skulle på konfirmation i köppom ! ;) kusinen konfimerade sig kulit kulit! saknar våra tider vi hade tsm! :ooo uschamejjen vi har gjort möe kul eftersom vi kännt varann hela livet! ..

IMORGON SKA JAG , MAMMA Å PAPPA ÅKA Å TRÄFFA BROR! fan va jag saknar honom! gud va gött d ska bli å träffa honom! Ska va där kvart över 2 imorn så skriver väl antagligen när ja kommit hem från karlstad imorn! men hade bra! :) HEJS! <333


Sommarn är ju här å ;) justnnu äre 17 grader ute ;) förut vare 20 :)
bara 2 veckor kvar av skolan typ för 1 vecka går ju bort med alla rep! ;)
längtar längtar längtar längtar längtar!!!!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback