Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

hej oj! skrev aldrig igår :p

god dag ? :p
Ja, ehmm.. som sagt, Jag skrev aldrig igår va? :s Jag glömde typ bort det ! Men de vart så stressigt för vi skullle ju egentligen ha fest för emma som fyllde 14-år i tisdags, men hon kunde inte och så skulle vi med bussen in till stan klockan fem i 3 :p Vi = Jag och bellah :p Ja !  men de blev ju inte fest  eftersom emma inte kunde :p så då fick det bli tjejkväll ist med , Bella, Saga , Jag och Kajsa :) Så vi dansade från 4 till kvart över sju typ :) sen så åkte vi hemmått. fast först svängde vi iinnom bella för hon skulle hämta nåra saker :p sen så åkte vi till pizzan å hämtade den som vi beställt sen plockade vi upp kajsa på väg hem ! :) När vi kom hem åt vi typ ;p sen så kollade ´vi lite på jakten på julia medans vi åt ;p Då fick kajsa en idé att vi skulle klä ut oss å dansa så roligt som möjligt dom sa inga regler eller nått men jag vart diskad för att jag typ "strippdansade" å dom hade ju inte sagt nåra regler ;p men sen gick jag och bellla upp å gjorde iordning för att vi skulle spela spel så då spelade vi RAPPAKALJA de är så kul! VEM VANN ? VAR DE KUNGEN AV DOM ALLA? YES IT WAS! :D NINNI KARLSSON! :P HAHAH ;p sen vare mening att vi skulle dygna men saga somnade bella med ;p men jag och kajsa va vakna länge ;p Kajsa somnade vid typ halv åtta och jag sov ingenting..  ;p ÄR PIGG SOM EN MÖÖÖÖÖÖÖRTTT! :p MEn jaja ;p när dom andra vaknade så bara satt vi ;p sen så gick vi ut typ ;p lekte vinken eller nått bara för sköjjs skull :p  sen så gick vi in.. gjorde inte så mycket mer städade och typ aaaaa. sen åkte alla hem å mamma äe i fjöle ?  JA menar va fan ska jag göra.. helt ensam... HHAHAHA fan! shit va komiskt skrev just aatt jag var ensam så spelas den låten på min spotify " lonley, I am so lonley, i have nobody"  :p xD jaja ;p sms:Ar med nadia babe :) saknar henne som fan den flickan! asså..... guuushhh saknar dejj "syster" ;'( ♥ Men nu ska vi se vare blir.. Ska kanske sätta mig å gloo på AVATAR ;')  Hade så bra jag skriver sen vill jag lova.. inge batteri i kameran annars hade jag toge kort ;)<3

EEEEEEEH, JA JAG ÄR NORMAL ?????? xD




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback