Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

hejj lite dåligt uppdatering.

tjosan. Haft lite dålig uppdatering d sistonde tkr ja.. Men har massor med rep och då hinner jag inte sen har jag ont i armen och orkar inte sitta vid datorn så mycket då å grejsaa. <3 Men d har inte hänt nått speciellt. Men  idag haade vi filminspelning lite kul faktiskt ;) här kommer lite bilder som hillevi har toge :) 

"livvakter" (ne skolelever ;)) 

jag och karrå syns bare. carl ä bakom karrå. Vi hade iaf tur med vädret! ;) 
 
filminspelning på gång här ;)

haha, ja karrå njuter iaf ;) ja skrattar xD ◊

Ja , hade bara en lektion dag typ å då såg vi på film xD ! imorgon blire å hälsa på brorsan! ;) Hoppas vi inte har nått sprakling diamonds rep då! för jag måste öva på dansen iaf ;p



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback