Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

hejsan svejsan ;)

TJOFLÖJT! ;) 
Idag.. inte intressant.. Efter skolan så gick jag t bibblan sen så hade jag dansträning vi tre ;)  Så då dansade vi sparkling diamonds. ;:) Sen tränade vi de till klockan halv fem.. Sen så hade vi rast i en halvtimma då gick jag och mikaela t henne föräldrars jobb så åt vi billys pizza ;) Sen gick vi tillbaka å så skulle vi dansa igen å d av mmusikal medley och trollkarlen från oz medleyt :) Sen kom syster, olof å jonny å hämta mig så åkte vi t glava.. Kom hem. tog en glass satte mig framför tv:n å  så.. kollade på håkans bar förut å ;) HHAHA! ska lägga mig i tia idag tänkte jag :) typ snart ;p Izaabelle är påväg hem å .. ho är nönstans i sverige förut vi nio så va hon i trollhättan. såå . Ja de är väl typ 2--3-4  timmar bil .. inte fanvet jag ;p Imorgon äre friluftsdag å .,. Sen fylle bästa emma fjorton å min babe :) Nästa vecka får hon sin present eftersomjag inte har pengar till att köpa nu ;P HAHAHH! Jaja.. Orka gå t vassvika imorn då.. Men vi ska ju träffa dom nya sjuorna ;p HEHHE! kuliiiiiiiiit ;) men nu ska jag ladda in en text om min älskade emma waljestål som jag älskar så mycket ;) Hade bra jag skriver imorn.NAtti natti sova dottis :) HHAHA! PÖSSSSSSSSSSSSSs

Emma Waljestål
Gumman, jag älskar dej så fett mycket. Utan dig vore jag ingenting.. Du är allt för mig.. Vi har så jävla många minnen tsm å mer kommer d att bli ja menar vafan 2 år kvar på samma skola, vem vet om inte samma skola 3 år till efter de, De kommer bli massa minnen iaf! Asså gumman, när du kom in i mitt liv så vart allt mycket bättre. Och jag kommer ihåg när vi träffades första gången . Det var den 20  augusti 2009 .. Det var på det lägret med friskolan som jag kallar skutboudden (staving) lägret :) Fan va kul vi hade då, xD Sen hare snart gått ett år,.. fan.. vi måste fira 1-årsdagen den 20 augusti 2010 rå ;) HAHA! nej men ärligt emma, DU är mitt liv.  Du får mig alltid på bra humör älskling. <3 Jag vill bara säga att jag älskar dej så jävla mycket och att du betyder MEST!

Ps. Jag och emma har skapat en ny religon som heter EMMA! ;)
Frihet, sanning å rättvisa :)  Kramar å pussar.. Ja, alla är vämmer (man säger så  ist för vänner) och inga ovämmer har vi ;)HAHHA! jag och emma dampade förut och vi ville ha en ny religon ;) HAHAH! Ha´t bra, ÄLSKAR DEJ FLEKKA MI.. Grattis förskött då! Ska får alla att sjunga för dig kanske på friluftsdagen imorn.... who knows. Men din present kommer nån annan dag nästa vecka sorry ;p men inga pengar nu vettööö :)


(i will sing xd)

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖWWW UUUUUUUU!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback