Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

koppom ;)

God morgon!
Idag vaknade jag så jävla dåligt! Vaknade av vääärldens hemskaste mardröm. uschamejjen.. :/ Men nu är  jag iordning gjord å klar för dagen och jason derülo äger datorn! in my head .. den låten är så bra! HAr på skit hög musik å sitter vid datorn.. de är så det ska va vettö! Senare blir det koppom när mamma gjort iordning sig så ska vi åka till arvika , plocka upp tine och sen åka vidare till koppom.. blir  väl att hälsa på släkten å så :) Men nu ska jag lysssna på musik å så! ;)  Hade så bra. jag skriver när jag kommer hem sen! <3

Whatcha say och in my head är dom bästa låtarna !




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback