Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

LEDSEN FÖR SÅ JÄÄÄVLA DÅLIG UPPDATERING!

HEJSAN MIN ÄLSKADE BLOGG! ;)
Efter ett långt uppehåll(Eller ja från i fredags eller typ torsdags,men d är långt) så ä jag back in business! Ja, jag var ju aldrig hemma nu under helgen utan jag har vart hos arre  med ida och arre. I fredags vart jag klar med min tröja på slöjden. Jag är nästan nöjd ;) Efter skolan gick jag , carl,saga och lolllo påväg t biblioteket, men hann ta ett steg innanför dörren sen skule jag gå å möta ida & arre ! ;')Hähäh!   Arescha (arre) hade trampat i lera så hela hennes ben var full av lera.  Så hon fick typ panik. Hon hade typ trampat i lera på en orienterings grejs med klassen xd HAHA! Men sen så tog vi busssen t furtan, för ida skulle hämta saker hos sig å så åt vi typ :) Jag vart helt jävla CHÄÄÄÄÄÄR i idas hamstter, En till sån d blire iaf , HELT klart!<3 Har haft 12 st sånna. men dom är verkligen söta, Den enda som inte bet var min hamster (hugo) Han var grå, typ helt unik för alla andra är typ bruna! Men asså, sen dog ju han.. :( VILL HA EN NY! xD HAHA. så jag höll på med idas hamster typ å bärde den å grejjs, Sen åkte vi tillbaka t stan så var vi i stan å bara drev ! xD HAHAA! Vi låg nere vid vattnet vid hamnen med 2 trocadero flaskor , vi ville ha cola, men d var billigare med trockadero XD Så vi låg typ där å solade å klättrade i träd,.. eller iaf jag xD sen så hyrde vi en film, som heter "the eye" Har ni sett den ? Det är en rysare ,... verkligen skit bra. en film jag rekommenderar asså! sDen hyrde vi. Sen så åkte vi buss typ vid nio hem t dottevik t arescha så kollade vi på filmen sen sov vi xD hihi ;p Lördagen så kollade vi på en film när vi vaknade , Vet inte va den heter men bra va den iaf! D handlade typ om slagsmål ? elle typ boxning.. .skit bra, Han i filmen var så söööwet! Jag å ida vi baah å så söööööt! HAHA, arre vet jag inte va hon tkte ;p Sen så gjorde vi iording oss så skulle vi gå t koloni-lotten så skulle vi grilla. Då gick jag å mötte pappa, För han skulle ge mig pengar för vi skulle in till stan å bowla.! ;) Vi grillade å allt sånt där. vi gick in till stan senare då bowlade vi , arre vann , jag kom tvåa ida sist! hääh ;p fast vann bara över ida md 1 poäng men ändå,. Jag VANN! ;) Sen så var vi  i stan å drygade oss.. Men senare på  kvällen typ klockan åtta gick vi till hugo för att kolla på en talangjakt! ;p Folk sjöng , och en spelade dragspel xD !!! Alla som sjöng var typ bra, jag hörde typ inte alla..  vi var tvunga att gå hem vid halv nio,. så då gick vi hem t dottevik. så var vi hemma och kollade typ på tv;n . IDAG (söndag) Vi gick vaknade typ 12 sen låg vi i sängen tilll klockan ett. D var synd för ida skulle hem halv två för hennes brorsa fyllde år. Men sen så  var de bara jag och arre vi typ mötte carro å va lite med henne. Sen gick vi in igen å åt mat. Å kollade på tv:n Senare vare ju dags för mig att åka hem oxåå .. :( Så då kom pappa å hämtade mig. Så åkte vi hem. När jag kom hem så satte jag mig typ här. och åt glass. en glass jag iinte åte på  2 år ! ;o typ 2 år eller 1 år lixom aaaaa! HAHAH! Men de var lixom allt förr helgen å är så ledsen för dålig uppdatering. Skriver över fb , bdb å msn, att jag gjort detta inlägg så alla ser att jag är BACK IN BUSINESS! Hade bra . tjoflöjt ;)

ps. På  tisdag ska vi få se dom nya 7:orna haha! väntar ;p xD Undra hur dom ä. en del är  ju från glava .. men dom andra hahahah ! Då går man lixom i 8:an efter sommarn , Sen nästa år.. 9:an? Shit va snabbt d går! ;o

ps2-. Vi tog inga kort eller såe.. :/




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback