Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

soligt. regn ? ska vädret bestämma sig någon gång ? ;S

hejsan! :)
va å hälsa på brorsan idag  ;) kuliit honom har man saknat ! ;) men han va allt likt sig;) ♥ När vi kom hem så åt jag smörgåsar i väntan på att grillningen skulle ske :) så vi grillade fläskfilé och åt pommes :) HAHA! sen blev dä å åka t skolan å va med bellah å kajsa, sen kom ida lotta å simone så va vi med dom .. ¨å glenn kom sen å ;) Men sen blev d tå å cykla hem ;p annars hare ju inte hänt så mycket idag! imorgon skriver jag nog ganska sent. för att jag ska va kvar i stan t kvart över sex och va med, lina och ida tror ja .. sen va d typ nåra från deras klass. tony och niel eller nöe :) Men aa ;p jag skriver imörn. HADE BRA! GO NATT HEJDÅ!:)♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback