Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

var hos alexandra igår, d va drf ja inte bloggade :)

häähj!
jag blóggade inte igår för jag var hos alexandra! :) Jag och alexandra gjiorde inte så mööe vi hade typ ad/hd som fan å typ sprang  rönt å grejjsimojjs *;) jaoo :p sen så vare ju möran å då vare dags å åke t skolan.. Drygaste dagen är jhu tisdagen. men idag gick dagen ovanligt snabbt.. kanske va för att vi hade anders rosèn på möran å då gick väl tiden lite snabbare,. Nu kollar jag på  tv:n , sen blire nog att göra lite läxer :)) Men ni får hade så bra!

ps. När jag kom hem vid 4 var det 20 grader i skuggan hos mamma! Fatta va gött å varmt d var idag! :) SOMMMAR VILL JAG HA! men skriver nog imorn,. Kommer kanske sitta med läxorna nu ett tag! :/ pusshaj!

denna låten har fastna på mitt huvud!
varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till!
Och jag vet inte varför?
Varje gång jag ser dig känner jag att det ända jag vill..
Är att vara dig nära!
Det är samma sak...
varje gång vi ses! ♥

av lisa nilsson :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback