Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

VARMT , VARMT , VARMT! :)

Hejsan! ;)
Idah har dagen vart skit bra å den gick otroligt snabbt! bara sådär lixom (knäpper med fingrarna) GÖTTTT! Ja ;p på lunchen gick jag å emma på stan det var varmt som fan! ;o JAJA! efter d så hgae vi spanska sen profil så sluta vi :) Då gick vi t emmas hemkunskap ! :) HAAHA! dom baade snickerskaker :) Gött :p Sen så vart d ju bussen å hem t belliss :p Sen åt jag  och bella typ direkt när vi kom hem , d va 23 grader i skuggan ! :) Och typ 30 i solen! fatta va varmt sen cykla vi t skolan å va där kom hem typ vi halv nio :) men sen har ja nt gjort så mycket ;p imorgon ska ja va i stan t åtta tror ja ;p orka lixom åka hem :) Men men ni får hare så bra! jag skriver imorn! nu blire snart sängen! PÖSSPÖSS HEJDÅ'1  ;)<33 gonatt ;p



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback