Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Egypten imorgon! :D

Åhh! detta känns helt underbart! Nästan som en dröm. Att något bra kan hända i år ialla fall. Det blir bara jag och mamma och det ska bli så skönt! Att komma härifrån kylan ner till värmen och bara tänka på annat.. sitta på stranden bli brun och bara njuta av all sol och snorkla bland finaste fiskar. Jajjemän.. men måste gå upp 4 typ.. -.- vi ska vara på flygplatsen en timme innan minst. kommer att bli drygt att vänta på planet men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge :)
Vi åker till flygplatsen Gardemoen runt 5 halv 6 imorn..  Det tar ju ett tag att åka dit och flyget går tio i tio .. som sagt måste vi helst vara där minst en timme innan.. Ja ni såg väl bilderna på hur jävla fint det är där nere! :O Men det var allt för nu. Sen kanske jag skriver senare eller ett litet kort inlägg imorn innan vi åker.. så håll utskik!

ps. kommer skriva lite om varje dag där nere sen skriver jag  in det på bloggen varje dag.. så att det blir lite andra dagar men skitsamma.. kanske kan vara lite kul att veta vad jag driver med på dagarna.. Men jag skriver inte in det på bloggen förrän jag kommer hem. Kommer inte ha något internet där nere så..
Men ni får hade så bra, så "hörs" vi snart!
pusshejj ♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback