Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

jävlar asså, det va ett tag sen va? :) ♥

Hejsan ! nu är jag tillbaka? Förlåt för att jag typ aldrig skriver längre, men jag har aldrig tid! Ska nog göra om bloggen snart med ;) Eller så byter jag, men har ju fortfarande kvar denna bloggen så att man kan gå och kolla här oxå :) ska nog byta till blogspot eller bloggplatsen :d vet inte faktiskt ;') NI får säga vad jag ska byta till :) kul att testa ngt nytt ist för  blogg.se! Menmen, jag har vore i egypten, orkar inte ladda in dom här för dom finns redan på facebook så.. Det är så jäääävla många också.. Kanske har några nya ego bilder som kan laddas in? (aa' Jaop, onsdag redan då.. snabbt veckorna går nu.. det går bara snabbare och snabbare! :o Men det är bra :) iaf skoldagarna! Igår så va jag och tog blodprov, till kreatenin eller något. Ska göra "hjärnröntgen" eller något på fredag.. Sen idag så va man istan då, med karro och mattis, skulle egentligen vart med Izzy.. men hon hade ingen skjuts :( Men det var kul ändå, vi satt mest på hugo och träffade fölk! Det var, Jag, Karro, Mattis, Teddy, Elin, Caroline, Marcus, Dumbo & Hans tjej, susanne, fia, sandra, ÄLSKADE NADIA! & Mallan. Det var nog alla :) det va kul! :) Imorgon så blir det utvecklingsamtal. Men det har ju alltid gått bra , så det borde gå bra nu med.. får man hoppas iaf! :) Närvaron är ingen fara iaf  (yy' Sen har jag nog rätt bra betyg ändå. G i det mesta, nästan VG i engelska iaf ett starkt G :) På fredag så blir det den där "hjärnsaken" eller nått va fan de heter xD Lördag kommer brorsan hem han har 24 h permis! Jääääävlar va fölk det kommer vah här då! ;oo aaassåå  shiiieeet ;) 
Men det va nog det mesta :) skriver ett inlägg sen oxå.!

Bjur väl på en väldigt vacker bild oxå då (aa'  xD

ninni karlsson, just the way it is (yy'♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback