Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

nämen tjenare!

Helluuwh allihopa!
Sitter här hemma nu och kollar på tv.. eftersom vi inte har några kanaler ¨så blire film, tur att man har 100 filmer på denna hårddisken! Annars! ;o Dagen har vart bra. Förutom huvudvärken.. De började med slöjd direkt på morgonen. sen hade vi mentorstid i ca en halvtimme.. Efter det hade jag hål timme :') Sen.. svenska och sist gympa. på Idrotten gjorde vi nått konstigt , venne va man ska kalla det? Typ hjärngympa? Aah, det va jobbigt iaf! Hihiihi :'D Jag ska byta lite teckensnitt och sånt dära på bloggen nu tänkte jag ;)' Kanske bakgrund och sånt också :') Menmen, uhhjj! juste måste berätta. Jag har fått f*cking stödmatte?!? ;oo Kan någon snälla döda mig!
Och imorgon har vi musik prov och på onsdag har vi teknik prov och på torsdag en inlämmnnings uppgift!
sen nästa vecka, SO prov. Veckan efter det. Fördjupnings arbete KLART?! ;ss Ja så jag har väl ganska fullt upp. Sen konfa till helgen! Men nu ska jag faktiskt greja lite med bloggen. Så får ni se om det blir någon ändring senare!
hare gôtt (yy'♥

mitt öga.. intressant bild?  xD




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback