Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

önska man kunde spola tillbaka tiden..♥

Jag önskar ibland att man bara kunde spola tillbaka tiden, då allt var som bäst! Nästan spola tillbaka dit då man var liten då det enda bekymmret var att, bli av med nappen..  Det värsta du kunde gråta för va om du saknade mamma och pappa, skrapade i knät.. Det man älskade mest va familj och vänner.. sina djur.. Inget som den kärlek man känner nu.. Det fanns inte sånt, då man fortfarande tänkte på pojkbasiller och flickbasiller.. Tänk om det kunde vara så igen.. Men på sätt och vis vill jag  inte spola tillbaks tiden.. tänk att allt kanske blivit annorlunda.. inte träffa dom kompiserna man har nu.. Dom jag aldrig skulle klara leva utan. Om jag inte hade bott här.. jag kanske hade vart helt annorlunda ? ;s Jag önska man bara kunde klippa bort vissa delar av livet..  Men så enkelt är det inte.. men t.ex klippa bort.. det med brorsan så allt vore som vanligt med det.. klippt bort eplepsin.. inga såna bekymmer.. Sen klippa bort de gånger som jag blivit sårad som mest.. som visst bara hänt 2 gånger detta året.. Men om det bara hade hållit sig så som jag vill under sommarn hade allt vart bra nu.. Uhhh!  vad allt ska vara så himla svårt hela tiden. Det är så jobbigt för allt påverkar verkligen det som händer i skolan. Jag tänker inte lika mycket så som jag gjorde förr.. Eller jag tänker, men inte på dom sakerna. Jag kan inte släppa någonting av det som hänt detta året.. Räcker med att jag blundar och hela året bara åker förbi i olika delar som en ihopklippt film.. Jag vill inte ha det så här .. vill verkligen inte det.. Det blir bara för mycke med allting nu. Jag känner verkligen det, jag vill inte visa det jag känner i skolan, bara på lektionerna .. För då har man inte lika mycket kompisar att prata med .. som får en på bättre humör utan då går tankarna direkt till de dåliga året.. Jag vill att alla ska förstå att jag inte är helt jävla efterbliven. Jag har det bara för mycket nu. Och jag vill inte ha det såhär mer. Detta är mest till lärarna , fast dom kommer ändå inte läsa detta.... ÅHH! jag vill bara ha en enda önskan.. eller 2 ! Jag skulle vilja ha... Allt jag önskade mig, men då menar jag det som handlar om viktiga saker som t.ex brorsan, eplepsin, och andra saker under sommarn.. Men tänk om det vore så enkelt..
Jag skulle vilja ha de som va innan, mars.. med blandning med det som är nu..


Och färglös som en tår..
Blir jag..
utan dina andetag ♥



Rubennatasha

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-09-27 / 14:41:09
BLOGG: http://rubennatasha.blogyd.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback