Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

söööööööta ♥

skrev sms till ida.. saknar dej så♥

Ninni- Ida, vjag kollade på massa bilder och filmer från i somras.. Jag inser hur jävla mycket jag saknar dig! Gumman du betyder så mycket och nu glider vi isär som fan.. Detta går ju inte ;oo Jag älskar dig och jag saknar när vi va varenda helg i typ 3 veckor.. Tog fjortis kort med web kameran och åt massa godis :') Ska vi göra så någon gång under jullovet eller? Det känns som att du aldrig har tid för mig längre.. att du har glömt mig? Har du de?´Jag ville bara säga det att jag saknar dig nått otroligt! Och jag älskar dig bästa vän! ♥♥♥♥♥♥

Ida- Jag saknar dej så jävla mycket också gumman..  tiderna med dej va dom bästa som hänt mej.. vi glider isär känns som vi redan gjort det.. Glömt dej? Nej ninni det skulle aldrig hända eftersom du är min bästa vän och jag älskar dej mer än mest!! aa vi får ta å va under lovet tycker ja (:  puss älskar dig ninni karlsson!♥

Ninni- Aaaaaww! Jag älskar dig verkligen! Vi har verkligen gjort så jävla många roliga saker! Det är faktiskt dig som jag i hlea mitt liv har nog haft roligast och bästa tiden med DIG! Även om jag känt aldexandra sen förskolan.. Jag älskar dig enormt ida broberg! ♥

Ida- aw älskling dsm! Aldrig haft så kul med någon annan! Älskar dej mer än mest ninni♥ alltid du och jag gumman och de kan ingen ändra på, älskar dig♥

Ninni- Mmh,  älskar dig bäjb♥

Ida- ,älskardig'♥



Jag älskar dig verkligen ida!

sen de jag sa om att jag har haft roligast och den bästa tiden med dej det är sant. Men jag har ju lika roligt med alexandra och andra kompisar med.. Men jag tycker att det känns så jävla kul eftersom vi bara känt varann i ett år.. Det känns som en livstid!

Jaja, det var allt! PUSSSS' ♥


ida broberg

Maen älskling va gulligt :) älskar dej mest av alllt ninni. ingen kan skilja oss åt, för det kommer vara du och jag livet ut:) ,älskardig bästavän<33333333333333

2010-12-04 / 13:53:15

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback