Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

uttråkad i bött?

tjaaaaaah!
Kanske  tar en såndär blogg dag idag tror jag. Asså ärligt jag tror aldrig att jag vart såhär uttråkad! ;oo Skulle egentligen till Izzy men mamma och pappa vägrar köra.. För brorsan är här ooch så då vill dom inte åka nånstans. Ja.. Ingen Tv..  för den hade en jävla anställd på CANAL DIGITAL isönder!! eller aah.. själva boxen! .. -.-  Så det suger. Får se opp film och spela xBox spel.. Jajjemän. Hoppas Izzy får skjuts hit! då kommer jag INTE vara lika uttråkad.. Menmen sånt är livet. Jag ska se vad jag ska göra nu. . Nu ska ni faktiskt få en nbild ni aldrig sett förr och den är på mig!
Hare så gôtt ! ♥

Och ja... Mitt hår ser hemskt ut.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback