Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

brorsan ♥

Älskade bror♥
är så fruktasvärt trött på att du inte är hemma..
Jag märker nästan aldrig när du är hemma , och bryr mig jue aldrig om du är hemma eller inte..
Men detta är jobbigt, att tänka på att du misst ett helt år av ditt liv , sommaren och allting..
det känns bara fel. Jag saknar dej så mycket. Så fort det är nått som är fel så  gå tankarna över till dig..
Hänt så mycket skit detta året så att man börjar fundera på om det verkligen är sant..
Önskade så att detta bara var en fruktansvärt lång mardröm. Men så lätt är det väl inte.
Åhhh, svårt detta när du inte vart hemma på länge.. Det känns verkligen..
Vill inte detta mer nu, kom hem förfan.. fast lite svårt de då .. -.- 
Menmen, finns väl inte så mycket att säga bara att
jag älskar dig, och saknar dig jättejättte mycket!
Jag tänker på dej natt som dag, sekund för minut..
Det gör vi alla , occh alla väntar på att du ska komma hem! .. ♥
fick bli en bild på mig , för datorn dampa och kunde inte välja en ny bild ♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback