Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

tjääääääna blööööööggen :D ♥

Har alla haft en bra söndag?
ja det hoppas jag! :')
Själv så har jag vart i koppom. Först var vi sommarstugan och plockade undan för vintern ;')
sen åkte vi inom mormor och  morfar :'D Va där och pratade med dom. Treevvllans dee meee xD
Tog massa kort men dom kommer kanske imorgon eller nån annan dag. Imorn så ska jag och mamma skaffa pass. Vi funderar på en resa till kanske tunisien.. Eller kanske egyptem. beror på vad de kostar :') Det vore gött.. en vecka i värmen! bara jag och mamma. Kanske syster. men hon vet inte hur hon jobbar :') Jag tycker att det skulle var skönt eftersom då kan man slippa allt och åka bort ett tag. Nånstans där ingen känner en... där man bara kan vara sig själv å bara slappaaa ;D Jajjjemään så ärre vettuu ;') så bilderna kommer KANSKE imorgon om jag har tid, och batteri i kameran så jag kan ladda in dom :') Inte så många sociala på msn, det är bara kajsa och izzy ^^. Jag och Mattis har startat puff-krig på facebook med ;d men ni får ha det så gött så länge..
PÖSSHAJJ! ♥

damp bild men hade tråkigt igår ;d



miikaela (:

ohja, goo humor!

du kanske skulle färgat håret blått ninni? hahaha :)

2010-10-20 / 18:19:01
BLOGG: http://mmikaelamornesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback