Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

tjeenare! jag är störd.. ?

Hahhahaha ;')
Hejsan lilla bloggen ;)
Idag har det typ vart en helt normal dag, förutom att
jag missade sista lektionen.. Men det var bara idrott så aja (A)
Skulle iaf t karlstad vid ett tiden, för hade tid på sjukhuset ;')
Hahaha , vi bara pratade om epelepsin och sånt , sen har jag tydligen en störning..
Det var vad det visade på EEG iaf.. Att jag har kanske svårt för att koncentrera mig
mer än vad jag hade förut. Jag har lixom anfall hela tiden nästan kan man säga,
fast det kan vara så lite som en halv sekund, som gör mig okoncentrerad och virrig.
Men nu har jag iaf en ursäkt till det! Det ska jag säga till lisa, hon som kallar mig virrpanna :D
Menmen, kom hem för en timme sen, har vart i karlstad i 4 timmar.. -.-
typ 1 och en ½ timme på sjukhuset och sen var vi på ikea ett tag oxå..
Sen tar det ett tag hem ;)
Var ju lixom ingen stor shopping
Köpte:
En morron rock (a ;) jag fryser så på morronen,
sen tofflor t de ;) hähä, sen köpte jag och mamma en nalle som hundarna antagligen kommer tugga sönder xd
Det var allt det ;)
JUSTE! ska flytta t syrran i 2 veckor  har jag bestämt oxå! Behöver komma några meter hemifrån! xd
Jaja, DET var ALLT! Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll ;')
KANSKE skriver sen... PÖSSHAJJ! ♥



Tristanvanja

Thank you for producing such a down to earth site.

2011-05-25 / 11:14:20
BLOGG: http://tristanvanja.blogyears.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback