Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

tjoooooooooooooooooooh

om 2 dagar åker man till egypten!
Naama bay, continental plaza beach hotel!
jag och mammsen! :') Blir där en vecka så åker på tisdag kommer hem nästa tisdag !
Ska visa bilder på hotellet och sånt ;)

hotellets strand <3

själva pool platsen och sånt<3

poolen <3

pool bar <3

resturang på hotellet<3

resturang på hotellet <3

ett rum med havsutsikt<3

ett annat rum med poolen rätt utanför <3
det var allt ;D
jajjemäään nu vet ni det :D hade såå bra. Nu ska jag bort från kylan och till värmen!
fast vet inte hur jag ska klara mig utan mobil i en vecka! :O menmen . Hade så bra igen xD pösshajjjj <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback