Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

detta går ju inte!! ;o

Är fett sur på mig själv ..
Kan ju inte hålla på såhär , att de går en vecka mellan varje inlägg?
Det är ju inte alls kul. Menmen, kanske är så jag fungerar.. allmänt tråkig!
Jaja, denna veckan har vart dryyyyg, gick skit sakta.  Men nu äre helg. Igår så var jag istan efter skolan, jag karro och carl gick t chris, Va där en stund, sen gick carl och spela. Så då vare bara jag och karro och chris.. Vi gjorde typ ingen vi kollade på tv, åt glass! ;D Hähähähä ;) Jaja, sen tog man kvart över sex bussen hem. Köpte godis och väntade på Idol. Jag har bestämmt nue att jag ska ha biljett t globen då idol finalen är! Skulle faktiskt va kul å va i globen nån gång i sitt liv! :'D ! Haha. Idag vet jag inte vad det blir, jag tror jag ska göra lite läxor  å sånt.. Om ingen hör av sig och vill hitta på nått. Imorgon blir det konfa, klockan 11 ska vara på en f*cking gudstjänst.  Är ingen kyrk person , haha xD Då ska nog alexandra sova hos mig eftersom hon bor i stan och d är i Glava så lika bra hon sover här eftersom d är skola på måndag! ;) Jag har suttit och spara lite olika bilder från min bilddagbok bilder från 2010 ska ladda in dom hade jag tänkt, fast inte nu.. Lite senare.. Jaja, hade gött så länge. HÄJJDÅ! ♥
En bild då (aa'

En bild på mig och alexandra, eftersom d handlade lite om henne i inlägget (a) :D




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback