Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

en bra dag (min födelsedag) <3

Dagen idag var jätte bra! :)
Skit många som sa grattis typ-.- 83 st på facebook, fast visst d är ju en positiv sak så man ska ju skriva en sånhär smilis då :D ! inte en -.-.. hahaha, jaja, dagen i skolan idag var dampp xD !
Efter idrotten fick vi alla en varsin vattenflaska som det blev väldigt kul med när vi kom tbaka t skolan ;)  HAHA! Menmen, sen kom man hem från skolan åt daimtårta! :'D FÄÄÄÄÄÄÄT! Jaja gött vare iaf! ;') Sen sööv jag trött som faaaen var jag, ska lägga mig snart sådär lite tidigare idag tänkte jag... fast nu sa mamma att det va filip och felix, i grums! då måste man se.. på inavel stället xD HAHHA! ;) Men ni får hade så bra, skriver imorgon PUSSHEJ! <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback