Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Every long lost dream led me to where you are♥

Jag vet att jag inte skrivit på öänge men det har vart så mycket nu på sistonde.. I måndags var jag på bio. Och i går hände de andra saker.. I helgen var jag med ida så då hann jag inte skriva nåttt ;) ♥ Men nu så kan jag skriva lite, sen ska jag sätta mig och göra lite läxor.. Engelska tror jag det blir och typ svenska :)!  Hänt idag..? Ingenting speciellt .. :S Det var väl allt nu , skriver kanske sen men nu ska jag göra läxor :) PÖSSHAJJ!

ps. saknar min nadia nått otroligt mycket :'( ♥



mamma

älskar dej mer än mest gumman<3

2010-09-16 / 14:20:33

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback