Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

lööövllii daayyy! ♥

Härligt väder ute som bara den! Så jag har passat på att fota lite! Bilder kommer när jag skrivit lite här ;)
Idag måste man städa lite eftersom det blir släktkalas här för mig imorgon! Det ska bli kul! Fast kommer nog inte få så mycket saker, för jag vill bara ha pengar :D Jag ska lägga ihop till en systemkamera! Brukar ju bli en del pengar så det går nog att fixa! Sen vet jag vad jag ska få av nadia x'D Navelpiercings smycke, eftersom jag tänkt att pierca naveln snart, fast vet inte riktigt när .. Måste bli ganska tidigt i denna månaden isåfall , för vi kanske ska till domenikanska republiken i november och man får ju inte bada på 2 månader då, och det är ju nått man vill göra när man är utomlands.. Men man får se ;) Sååååå...På måndag blir man fjortis då :) Hihihi! Men nu ska jag ladda in bilderna , skriver sen! pusshajj!♥




sen färg..







ser ni den.. ?

här var den!

sista bilden.. Syrran har färgat håret och ville att jag skulle ta kort på det i solljus för å se hur det såg ut ;)



Sara

sv: Apoteket eller vissa mataffärer :p

2010-09-04 / 19:01:08
BLOGG: http://saraarnesson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback