Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

nuu har jag faktiskt lite tid attt skriva lite!!

Hääääj!
nu har jag faktiskt lite tid att skriva lite. Hoppas allt är bra med er!  Jag är ju tyvärr ganska förskyld, men frisk nog för att gå till skolan!  Asså, jag tycker att lektionerna går ganska snabbt ändå.. Vill ha bra betyg nu så att jag kommer in på det jag vill in på.. Vill gå media i årjäng .. Typ inriktning på fotograf typ har ja tänkt mig. mjaa nått sånt :)  Idag Har jag typ inte gjort nånting! Har vart heeelt  hyyyper hela dagen! HAHA! verkligen haft såå kul x'd ! Menmne har väl inte hänt såå mycket intressant på skolan xD Sen kom jag hem, åt , kolla på tv, gjorde liiiiiite lääxer x'd Nu satt jag och lyssna på nyheterna i typ  1 minut om detta jävla valet som vi ska ha somn ämne typ nu i skolan på samhällskunskapen.. -.- Jaja! Men nu ska jag duscha, sen så blire väl att sitta liite till vid datorn eller nått.. Mjaaaaaaaa.. Hare så bra! PUSS & GODNATT ÄLSKLINGAR!!!! ♥

JAG VILL HA EN SYSTEMKAMERA!!!!!!!!!!!!! ;O



ggdf

JAG HAR EN !

2010-09-03 / 16:50:21

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback