Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

sorry om jag inte skrivit på en hel vecka.. :o

Heej , fööörlååt! ♥

Sorry om jag inte skrivit på en vecka, men jag har inte orkat, vart så himla trött på sistonde nu, och sen har jag somnat typ och sen vaknat sju på kvällen och då kollar jag på tv och allt annat :s Men nu sitter jag här igen! Jag vet inte vad det är men på nått sätt mår jag lite dåligt... Tänker alldeles för mycket på brorsan nu ♥ Vet inte varför , men har för lite på att tänka på , och så fort d kommer ett tillfälle då tankarna bara försvinner så är dom där igen efter ett andetag.. ♥
 Verkligen jobbigt. Men jag vet att han är här snart... Älskar dej simon ♥

Annat nytt.. Näej.. jaja :)  har lite bilder som ska laddas in så enjoey nääästa inlägg :) Här kommer en gammal och en ny bild♥

Jag 2008

Jag 2009

Jag 2010

Har jag förändras? :D



izzaa

det från 2009 är det efter klassresan ser ut som den frisyren du hade klippt dig till dåe :D <3 ?

lööv uu <3

2010-10-03 / 18:41:31

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback