Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

uuuuuuuuuuuuuschhhh... JAAAAAAAAA! :D

Hejsaaaaan!
sorry om jag inte skrev igår, men min daaator fick virus å typ börja dampa, sen orkade jag inte starta andra datorn.. men nu har jag gjort är back in business! :D Hade kalas idag för mig .. Blir ju fjortis imorn! Fick 3500 kronor, dettta blir en sýstem kamera nu iaf!!!! :) Skiter i om det inte blir pengar över sen, bara jag får det jag vill ha! Syrrans pojkvän köpte sin för 3000 typ får se om pengarna räcker nu så jag med kan köpa en, får väl typ skicka med han pengarna när han ska till jobbet, eftersom dom har dom på hans affär "euronics"!!  ääär skiiit glaad! Tog typ inga kort med min kamera men med syrrans, så det kommer nog bilder på hennes blogg sen.. När hon lagt upp det så länkar jag! :)  Jaja, nu vet jag inte vad det blir, ska sätta på en film här på datorn och feta mig med godis och dricka! Imooorn äääre pluugggett xD ! skriver senna! :) Jaja, hade så bra tills dess ;) kössshajjj! ♥

tog en cepe bild imorse på syrran med hennes kamera hahaha! x'D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback