Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Till dig min älskade! ♥

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dej Izabelle Augustsson.
Du betyder så otroligt mycket för mig. Kännt dej sen bb! Du och jag, från vagga till grav...
Och så är det bara. INGET ska få komma emellan oss!
Jag älskar dej så mycket så det finns inte ord till det!
Pöss på däj flekka miii.. ♥




izabelle ;) <3

Aaw ninni du ska bara veta hur mycket du betyder för mig, det går inte ens att förklara <3 JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA! <3 du kommer alltid vara min bästa vän :) <3 du är speciell gumman och det är det som gör dig till den underbara person du är! <3

2011-04-25 / 20:59:31

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback