Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

skol uppgift?

Hejsanhejsan!
Nu har man kommit hem från skolan.. Jag har vart hemma i ca en halv timma :)
Dagen idag var ju typ som en skoldag helt normalt. Vi fick böcker sen var de en del grupp indelningar.
Det tror jag är riktigt bra för våran klass :o Haha den som är så väääldigt okoncentrerad. Stackars dom att dom inte fattar än att de inte ska ha mig och Carl i samma grupp ;)
Men aah, det värsta idag var idrotten i spöregnet! :o Shiit vare regna , bara ööste ner :)
Och vi har inte så jätte nära från där vi va tillbaka till skolan så man fick ju en hel del vatten på sig ;)
En sak till. I samhällskunskapen så ska vi typ blogga. Men jag fatta inte riktigt om vad? Jag har ju redan en blogg så jag behöver ju iaf inte skaffa någon ny ;) Men jag vet inte riktigt... Jag tror man bara skulle blogga sen typ om det var intressant eller så om jag uppfattade allt rätt :)

Det var allt för nu!
xoxo / ninni ♥

Jag just nu.

;)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback