Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Testa igen? ;s

Okej. Jag ska försöka blogga igen. Mmh, får se hur det går. Jag får se om jag orkar blogga så mycket. Men eftersom det är lov nu så kanske jag kommer ha lite mer tid för bloggen. Fast inte de stunder jag är med kompisar. Då brukar man ju inte sitta jätte mycket vid datorn. Om man inte har såkallat ninni, iza & emeline lan ! xD HAHAHA!
Jaja..

Just sett på lejonkungen :D Både 1:an och 2:an faktiskt. 3:an orkar jag inte.. Den är ändå inte lika bra tycker jag. Hehe. Typ grina mig igenom hela 1:an.. Den är sorglig och lycklig på samma gång! ;oo Lite sådär smått irriterande xd Haha!
Snart tänkte jag gå och ta mig en dusch. Fast bara kroppen. Mitt hår klarar inte av en dusch nu. Eftersom att det är som får ull.. Haha! Ni skulle bara se vettni!

Igår hade jag ett EP anfall... När jag var hos Ellie. Men orkar inte prata mer om det , det var väl typ som vanligt inget speciellt ;) Min kusins ex fick komma och hämta mig. Sen köra mig till Glava ;d Idag är jag hemma då :)
Imorn vet jag inte vad det blir. På tisdag tänkte jag fråga mamma om hon kanske kunde va gullig och köra mig till Ida (aa' hähä- Sen under lovet ska jag ju va med Izzy också. UTAN att få ett EP anfall x)

Men jag skriver sen!
PUSSS! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback