Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

trött...

Är så jävla trött.. blev mycket igår ;d
Funderar på å ta mig en blund xd Hahah!
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Marabou ;d
Mamma kom hem förut med 2 choklad kakor .. Sötaste mamman in tha world ;d
Menmen, skriver sen!
PUSS!

tycker om detta i filmen " Hot chick "
" Du är den enda som får mitt hjärta att gå fortare och saktare på samma gång " ♥
Såå gööölligt ;d


ellinor :)

sv: men gumman då ;d ja, och inte nog med att det är 4-timmar långt, eftersom att vi ska träna på allra första numret så ska vi nog dansa också, wihoo,:D kul va ? ;)

ne nu känner jag mig taskig x)) <3

2011-02-19 / 18:21:02
BLOGG: http://ttudelu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback