Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

usch fy f*n

Asså.. är verkligen döende.. 4 timmars långt rep imorn sitter väl inte så jävla gött t heller... -.- Menmen,
imorgon flyttar nadia älskling hem till mig :) Så ska ho få sitte här i glava medans jag är på skolan, för ongen tänker ju hoppa av -.- Jaja!
Haha, började nästan brinna i min lampa förut. Kände typ att det luktade bränt! Och hittade inte felet, sen vare lampan som låg mot själva grejen runt om xd! Är ju inte på bästa humöret nu heller.. Vet inte vad jag ska göra, har så enormt tråkigt.  Det blir nog att sova tidigt idag. Fy fan aldrig vart såhär döende.. Blev litt för möe igår tror jag ;s

Skriver sen baybs , PUSS! ♥
Lite gamla bilder på mig som jag la in när jag precis startat bloggen ;)
jag på matten :P
ME  MYSELF  AND I!
´jag ;*

xd

Mina första headers ;d





denna hade jag när jag höll på med en ny header ;D






ööh.. orkar inte ladda in mer , för hade inte så många nya efter denna tror jag ;d
Men skriver sen.


emeline

Nej man kunde inte det med mitt hår. Endra brunt eller vitt ;s <33

2011-02-19 / 22:05:26
BLOGG: http://emelinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback