Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

älskade vänner!

nu kommer bilder på massa vänner, som jag har bilder på.
Älskar alla mina vänner, men lägger in dom jag har bilder på :)


Izabelle Augustsson, Älskar dig gumman! ♥

Carl Jansson , Älskar dig bästevän! ♥

Alexandra Bratvold, Älskar dig sötnosa! ♥

Elin Myrvold, Älskar dig kussen♥

Älskar er 8a! ♥

Emeline Rinberg, Älskar dig hjärtat! ♥

Felix Tärnbrant♥

Linn Byström ♥

Elsa, Clara, Bellah & Emeline , sköna ni brudar (yy' ♥

Karro & Marie, så underbara personer så det är inte sant! ♥

Karolina Widin, Älskar dig så mycket honey! ♥


Louise Eriksson, du anar inte vad du betyder ! ♥

Kajsa Sörensen, Älskar dig söta! ♥

Alexandra & Jag, forever us.. right? :)  ♥

Emma Waljestål, bilden beskriver allt! ♥

Josse, Frida & Ida, pöss på er sötisar! ♥

Ida broberg, älskar dig som baaaraden gumman! ♥

Tine Jakobsen, Älskar dig Syster! ♥

Carl Jansson, Glad att jag har dig ♥

Bellah ♥

Nadia Andersson, Jag älskar dig något otroligt älskade! ♥

Izzy Martinsson, Älskar dig! ♥



(gick inte att få in en bild på brorsan)
Men jag älskar dig så mycket brorsan! ♥

Det var bilder på några av mina älskade vänner!
Jag vore ingenting utan er, det är för er  jag går upp på morgonen.
Skulle aldrig klara leva utan er! ♥

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!♥


izabelle ;)

ÄLSKAR DIG MED NINNI! <3333333

2011-01-30 / 20:38:04
BLOGG: http://izzabelle.blogg.se/
emeline

älskar dig så jävla mycket gumman, finns inte ord ! :o, kan alltid prata med dig och du vet att du kan göra det med mig med!, du äe bäst!,Kommer alltid finnas där för dig i vått & torrt, natt som dag, du & jag!, ÄLSKAR DIG BÄSTE UNDERBARASTE VÄN! <333

2011-01-30 / 20:45:21
BLOGG: http://emelinne.blogg.se/
kajsa ;P

älskar dig med sötnosaa ;)<3

2011-01-30 / 20:47:15
louise :D (aa

Awwwwwe, älskar dejj sjukt mkt medgummsan!!! 4 ver vi!! ska aldrig ta av mig ringen!! :) <3

2011-01-31 / 19:26:41
BLOGG: http://loffsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback