Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

shit!

Haha, sett på filmen nu! Nu vet jag hur jävla känslig jag är !
Man vet att man är känslig när man gråter till filmen "hjälp jag är en fisk!" x) HAHA! löjlig jag e ;d Menmen, det är så sorgligt och gulligt! ;d Men ska nog snart ta och göra iordning mig lite. Blir inget skillingmark idag.. Mamma har körförbud på sin bil och pappa är i skogen hela dagen.. Kommer liksom ingenstans.. sen har jag lite ont i halsen.  Så det blir till  Bellah sen ist (http://izaabelle.blogg.se/) , för emelin ska också dit och dom skulle typ ha någon "tjejkväll" med tacos och grejer så dom frågade om jag ville komma och eftersom jag inte har något bättre för mig så.. ;D (http://emelinne.blogg.se/) Haha! Ska ta med mig kameran dit också. Ska gå dit tänkte jag ;oo För det 'är så fint väder ute, om det inte hinner bli mörkt innan jag ska gå dit ;)
Skriver sen, ;D PUSS!

ps. blir kanske lite dålig uppdatering senare då ;d



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback