Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

tjoooo

helluuue!
Ligger i sängen hemma nu, mår typ dåligt som bara fan! :o Har vart illamående hela dagen idag! Sen är jag så jävla trött.. Men det kanske beror på de 3 timmar jag sov inatt. Undrar på att  ta mig en blund nu med.. Sen ska jag nog ta lite ego bilder kanske. Bilderna kommer alltså lite senare! Nu kollar jag på  Step up 2. Sen ska vi se om jag hittar någon annan rolig film som finns att ladda ner (aa' ooolagliga lilla jag ;d
Btw, haha, världens löjligaste regel dom har hittat på är ju att man inte får köpa energy dryck om man är under 18. T.o.m han i kassan på nöjes sa det... fyfan ;d
Men skriver senare !
PUSS! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback