Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Dålig update det har vart ;)

Okeey, lite sent att skriva nu kanske men... klockan är ju bara 02.31 ;)
Just nu sitter jag i soffan och ser på våra värsta år..
Har ju fått min iPhone som jag säkert har skrivit? eller har jag det?
Skitsamma ;) Har iaf fått den, stör mej på att det inte går att blogga från den....
Jag får göra tidsinställda inlägg när jag vet att jag inte har nån tid för bloggning eller ork.

Dagen idag har vart chilll.. Jag vaknade runt halv 2 tror jag, sen åt jag, duschade gjorde iordning mej gud vet varför hahaha x) Hade väl lust. Sen gjorde jag inget annat än låg i sängen och såg på film, börjar bli förkyld med tror jag :( Min hals gör bara mer och mer ont, men nu verkar det ha ett litet uppehåll .. Kanske är för att jag inte pratar.
Jahja, imorn ska jag nog va med saga ;)
Gonattttttt :)

follow me on twitter @nninnikarlsson :)



ellinor :)

Du, de går att blogga från iPhonen.. Det är faktiskt inte så komplicerat. Tar lite tid bara x) :)<3

2011-07-09 / 21:37:52
BLOGG: http://ttudelu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback