Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

asså läskiga horoskop. :S

shit va läskiga dessa horoskop är! Dom stämmmer så hiimla bra!
Full av energi går du in för att få ordning där hemma, sortera i lådor och skåp. Du blir nostalgisk när gamla saker som varit bortglömda plötsligt dyker upp. Många minnen väcks till liv, lyckliga som sorgliga! Oväntad hjälp att lösa ett problem kommer till dig, visa din tacksamhet.
det som är understruket stämmer som faen!
Jag läste igenom en skriv bok jag hittade i måndags.. det var där jag skrev det som skulle bli min "bok"., Där i stog det lyckliga och sorgliga saker :O asså shiiiet!
vill ni se erat vecko horoskop gå då in på : http://www.veckorevyn.com/horoskop/2011/veckans-horoskop-v25/index.xml



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback