Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Dag 3- Mina bästavänner ♥

Jag har så otroligt många bästavänner, men jag skriver dom som betyder mest !♥
Alexandra Bratvold ♥
Alex, du betyder så otroligt mycket och det kommer du alltid att göra. För du kommer alltid oavsett vad ha en plats i mitt hjärta!
Carl Jansson ♥
Carl, Du är absolut den skönasten killen i hela universum..  INGEN kan ersätta dig, ingen ! Puss på dej ;) ♥
Nadia Andersson ♥
Nadia, gumman det finns inte ord till att beskriva hur mycket du betyder eller hur mycket jag älskar dej.. PUSS! ♥
hittade ingen bild på nadia.. bara på hennes fötter :S ;)
Karolina Widin ♥
Karro, Det kommer kännas så tomt nu när du slutat skolan! Jag kommer sakna dej som fan.. Men jag älskar dej gummmaaaaaaahn! du betyder ♥
Izabelle Augustsson ♥
IzzA, från vagga tilll grav, eller hur ? Älskar dej, kmr alltid att göra! puss bellis ♥
Det var dom!
pusssss ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback