Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

dag 4 dag 5.. is coming..

Jag ska skriiva om både dag 4 och dag 5 idag.. eftersom jag missat dom.
Huhu, men d får bli 2 enskilda inlägg, lättast då.. eller aah ;)
Dag 4- Det här åt jag idag.
okeeyy, jag har typ inte ätit någonting idag.. jag har ätit 4 små rostade bröd men nutella på ;) Höhöö.. jaaaaaa, det har jag ätit.. Så vet jag inte vad jag ska äta sen. Man känner sig så fet när man äter chokladsmörgås. Men det är så fruktansvärt götttt :)) Nu när jag ändå har pengar så ska jag kanske skaffa halvårs kort på outlet. Vore fett gööttt d asså, typ ha en dag i veckan då man tränar. okey, d va inte d jag skulle prata om men jaja..
PUSSHEJ :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback