Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Heeeyy :) (både 6 & 7 .. trust me I know..)

chacha bloggen :*
vad äre som sker ?
Ja, här i dottevik så händer d inte så mycket. Just nu tar jag  och Alexandra kort! De kanske kommer upp senare på bloggen, de måste bara genomgå lite justeringar å sånt först såklart ;)
Dagen i detalj - Dag 6.
Vaknade av att pappa ringde. Han ringde klockan var 11.. Skulle sova sen så ställde klockan på kvart över 11.. Men jag vaknade såklart inte då , utan jag vaknade klockan 10 i 12.. Skulle bort till farmor klockan halv 1 sååå, de blev lite stressss.. Jo,  farmor fyllde år idag så min dag vart mest tillbringad där med nära & kära. Var där tills klockan blev 6, sen åkte man till stan och till Alexandra igen.  Har inte gjort så mycket. Sett på film... tage kort, thats it I think.
huhuhu..  sen har ju inte dagen kommit så mycket längre.
Uppdaterar senare, så kika in då!
byebye bitches '

jag just nu,.


dag  7 får bli imorn.. orkaaaahhh , gaaahhh.. :£



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback