Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Hem till midgård- Runars bästa kommentarer.

Lill-snorre- Okej, vi måste tjäna pengar grabbar, nått som är bättre än rövhalts tuppfäktning.
Runar- Jag vet! Tuppfäktning! :D

Lill-snorre-  Runar! Det där kan väl funka!
Runar- Vilket då?!
Lill-snorre- Att vi inte behöver skaffa några tuppar för att bli rika! Vi har ju tyke!
Runar- Är tyke en tupp?

Lill-snorre- Vi har precis räddat dig från några ståtrövare som såg precis ut som oss!
Runar- Men va inte det vi? :D

Halvdan- Men vart troru mjödet kommer ifrån då, mus hjärna!
Runar- Jag vet inte men jag antar att du kommer berätta det! HERR JAG VET ALLT FAST JAG SER UT SOM EN BÄVER!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback