Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Ledsen för dålig update!

Hej, har inte bloggat på ett tag men inte haft ork eller tillgång till internet!
Igår hade jag en jätte mysig och rolig helg med älskade vänner ! Karro, Carl, Martina, Marcus och Frida! Men frida var inte där så länge utan hon åkte hem.. Hon mådde dåligt :/ Jaaa.. Det var lite drygt i början. Men senare på kvällen drog d att igång , fick så roligt att jag låg på gölve å skratte! Shit assåå... Martina... roligaste människan på spel asså! Hahahah, vi spelade med andra ord fast på ett annat sätt att vi bara körde med att man tog upp en ssån där liten polett (eller nöe) jag & Karro förklarade så skulle de andra gissa , den som fick flest vann.. Aah, går inte förklara vad som hände. Kul som fan vare iaf, skrattar åt det fortfarande när jag tänker på det! :D
Carl vart jätte glad sen eller tyckte aah en sak var jätte rolig, bara för att på vägen dit så pratade vi om Justin Bieber och jag sa att han va ful ,såg ut som en 12-åring och att det bara var massa fjortisar som älskade han...  När vi går och lägger oss senare på kvällen, så råka jag säga "Justin bieber är faktiskt ganska söt.. Och jag älskar en låt som han har gjort!!" Carl bara: ÄLSKAR DU EN LÅT HAN HAR GJORT!!!!!!!!!! xD.. Men det blev lite fail før jag skulle egentligen sæga ælskade! Nær jag lyssnade på honom førr.. (Asså vet inte vad det blev før fel på datorn, den blev på norska.. orka ændra. ni får stå ut) Haha.. ja det var många skratt.. Førut då på førmiddagen blev det solning och badning! Mysigt værre!
Och nær jag kom hem så solade jag ænnu mer och stædade rummet! :D
Det var allt før nu! Pussss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback