Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

back home from school.

Nu är man hemma från skolan, och idag vet inte varför men jag har vart jävligt grinig, iaf de 2-3 första timmarna av dagen. Trött på skolan som aaaaaas! Kan knappt vänta t sommarn! Usch fy fan vad gött det ska bli med sommar lov!
Aja, blåser väääldigt mycket idag tycker jag! Men tänkte ändå tvinga ut mig en stund och ta lite foton! Hehe! Nu när solen skiner och himlen är blå :D Ja, då får man passa på!   (haha, nån mer ään jag som tänkte på att det rimmade?) , Ska kolla också om min cykel står här, kanske man kan ta sig en liten cykel tur xD

Såhär har min dag sett ut.
Film om internet , facebook osv.
Rast
Diskussion om filmen. Och påståenden.
Mat
Salsa
Föreläsning 2 timmar och en kvart xD

Ja det var min dag det tror jag!
Ska gå ner nu, eller ja.. Ut :D
Skriver senare pyssssss!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback