Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Dålig update idag.

Tjoflöjt!
Ledsen för den dåliga uppdateringen idag . Har inte haft  tillgång till dator. Men dagen har väl vart rätt normal, dagens tema var.. drooger alokohol och grejer xd Hehe! Imorgon blire sex & samlevnad ;)
Jo, har precis kommit hem till syrran från kyrkeby, det var en såndär show. Var där med Ellie. Det var kul, men drygt ibland. Sen kommer nåra jävla cepen och tar mina och ellinors platser, men vvi fick sen en ännu bättre platser :D
Jaja, finns inte mycket mer att säga. Jag hoppar över dag 8 eller vad det är eftersom jag inte har min dator.
Skriver imorn sötisar!
PUSSS!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback