Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Go morgon.

Tjoflöjt!
Ledsen för att jag inte skrev igår eller nånting. Men orkade verkligen inte. Och sov typ 4 timmar när jag kom hem från skolan. Jag var så jävla trött! Vet inte riktigt varför men. Idag ska jag in till sjukhuset. Det är därför jag inte är på skolan. Ska till Karlstad och göra såndär EEG. När dom sätter in massa sladdar i huvet på mig och jag ska sova i typ 10 minuter ;) Det roliga är att jag lyckas alltid somna? Jag förstår inte varför det går på sjukhuset men inte hemma. Men det är nog för att på sjukhuset är jag ju tvungen till att somna. Jaja nog om det!
Jag har bestämt mig för en sak, och jag vet att det är för att jag kollat på high school musical för mycket, sen 17 again. Men jag ninni karlsson, ska köpa en basket boll! Hehe, sen har jag mina planer. Jag ska köpa en basket boll, lite för skojs skull, man kanske blir duktig på det.. vem vet? Sen ska jag börjar träna! Gymma asså, typ sån träning. Och när jag är runt 20 års åldern ska jag flytta från landet! Jag ska flytta till USA, oavsett om jag har pöjkvän eller inte! Då får han gå med på det och vill han inte äre slut! Eller så får han stanna i sverige så får vi prata med typ skype.. Om det inte kommer något bättre då! :D Och har jag inte pöjkvän så ska jag skaffa mig en riktig snygging från hollywood eller nått sånt :D Eftersom alla är så snyyygga och heeta i hollywood typ ;)
Men aja.. mina framtidsplaner det :)
Hejdå, skriver när jag komme hem från Karlstad!

ps. Kanske kan få pappa till att köpa en basket boll idag? ´who knowes (aa'
puuusss!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback