Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

hellu hellu!

Sitter hemma hos bror min. Vart på tjejkväll på stan, men det sög. Kallt som fan vare å! Jay var där :D Såg hans huvud  och det räckte tycker jag ;D Men Linn skulle ju stå kvar där inne! Så jag och Madde gick t charlies sätte oss där occh värmde oss lite. fast jag frös mest. Tog ljuset som stog på bordet och höll i hela tiden xD

Jaja, idg var vi på skol expo om ni inte vet vad det är så äre att alla åttor ska besöka skolor i arvika och kolla på gymansium. Först var vi på solberga.. boring som faaan! Sen gick vi t taserud. Lite roligare där faktiskt. För man fick greja med saker. Sen hr jag bestämt vilken linje jag ska gå på ! FORDON ;) Haha, jag och emma ska gå där på taserud xD Gå med snygga blåa overåler (haha stavning) . Efter vi hade vart på taserud gick vi t stan. Då mötte jag david. så gick jag , carl och david t svea på nön jävla föreställning xd Som vi friskole barn skulle gå på men det söög så jag och david gick därifrån, gick t hugo ist ;d Sen.. åkte vi bil med en tjej :D Sen t busstation för david skulle med bussen.. Sen när han åkt gick jag med frida och karro t skolan. Sen jag och linn t rockskolan. jag linn och madde till stan ;p haha..aah that was  it ;d
herrå



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback